Monday, September 12, 2011

the cave of the golden roses

assalamualaikum..

dah lama tak update entry.. rindu plak rasanya.. tapi aku bukan nak update pasal raya ok.. mood raya ada lg.. so kalau cerita pasal raya memang tak cukup entry ni.. hehe

ingat tak zaman kecik-kecik dulu ada cerita pasal prince and princess.. ala yang nama dia Fantaghiro and romualdo (kalau xsilap eja).. memang mase kecik bila tengok cerita ni rasa macam besnya jadi beautiful princess, fight the evil and found eternal love with the kacak prince.. hehehe.. tapi masa kecik dulu confius nak minat romualdo or tarabbas.. dua-dua kacak and macho.. wahhhh... kalau aku jadi fantaghiro, mesti aku confius tahap dewa..hahaha

just nak share info cerita yang lebih sepuluh tahun lepas ni ada tayang balik kat tv tau.. semalam baru episod 1..

title: the cave of the golden roses
time/day : 10 p.m/ sunday
location: tv 9


masih tak boleh lupa kenangan zaman kanak-kanak^_^

2 comments:

  1. weh, aku dah agak dah ni cite tu masa aku tengok iklan haritu, tapi x ingat nak tengok semalam. best gilaaaaaa!

    ReplyDelete

Anak Mudah Tidur dengan Young Living Essential Oil

Assalamualaikum.. "Anak yang tak cukup tidur bukan sahaja kuat meragam tetapi boleh menjejaskan kesihatan dan perkembangannya. Sebol...