Tuesday, February 7, 2012

kursus kawin

assalamualaikum..

you all dah pegi ke kursus kawin??

saya baru je booking kursus.. tolong jangan cakap pape.. saya tau memang saya terslow sikit bab -bab nak buat wedding preparation ni.. 

for your information, last kenduri kat rumah saya pun 3taun yang lalu.. tu pun kenduri abang jang, abg ma tak payah cakap la, kenduri dia 15 tahun yang lalu kot.. T.T

so, sebagai anak perempuan pertama yang nak buat kenduri kawin ni, saya memang totally neves.. nak mintak guide dari kakak ipars memang la segan.. nak mintak pendapat kawans, masing-masing bizi dengan diorang punye wedding prep and life.. tapi bagus jugak, nanti boleh la g usha-usha kat wedding friends kan.. kot-kot dapat cilox idea-idea bernas.. muahahahahaha.. sila ketawa jahat ok!!

tapi sangat bersyukur yang dady nak sponser, so duit hantaran milik saya sorang la.. yip-yip horey.. terover sudah.. kehkehkeh ^.^Y

rasanya macam dh terkeluar topik pulak kn.. 

berbalik kepada cerita kursus kawin ni, kursusnya end of feb ni, 25 and 26 feb :)
pegi dengan encik tunang tersayang and one of my friend.. nasib baik bawak kawan, nanti takda la boring and segan sangat.. yeayea!!


No comments:

Post a Comment

Anak Mudah Tidur dengan Young Living Essential Oil

Assalamualaikum.. "Anak yang tak cukup tidur bukan sahaja kuat meragam tetapi boleh menjejaskan kesihatan dan perkembangannya. Sebol...