Thursday, February 23, 2012

Professional photographer

Assalamualiakum..

lamanya saya tak update blog kan??

aah!!

sendiri tanya sendiri jawab.. lalala

previously, gambar tunang dulu agak tidak memuaskan sebab kami memang takda upah photographer, so akibatnya memang mata tak dapat fokus pada camera, and background jd ntah pape.. lalalala..
so, for wedding kami plan nak hire a professional photographer agar dapat memomenkan saat bahagia kami.. chewahhhh!!!

actually, semalam saya baru sahaja berunding, tanya- tanya harga untuk gambar kawin of da year saya!!..

^_^

so semalam tanya kawan ofis merangkap lecturer fotografi yang merupakan photographer yang berpengalaman tujuh lapan tahun mengenai isu gambar kawin saya yang amat penting ni.. (macam masalah negara pulak.. hehehe)

Atas sebab kawan, so dapat la harga kawan-kawan.. RM1750 

detail, merangkumi:

  •  dua majlis which is majlis akad nikah and bersanding di rumah saya and majlis menyambut menantu di rumah encik tunang..
  • two custom album
  • outdoor photoshoot
so bila discuss dengan my encik tunang, dia cakap membazir.. lagipun kawan encik tunang boleh offer seribu, which is saya sangat curios dengan air tangan kawan encik tunang ni..

tapi..

for me harga tu dah ok, memandangkan hasil kerja my ofismate ni memang ok..

boleh terjah cni nak tgk hasil dia..

               Q Picture

anyway, still dalam perbincangan dengan encik tunang.. 

No comments:

Post a Comment

Anak Mudah Tidur dengan Young Living Essential Oil

Assalamualaikum.. "Anak yang tak cukup tidur bukan sahaja kuat meragam tetapi boleh menjejaskan kesihatan dan perkembangannya. Sebol...