Friday, August 5, 2011

so annoying!!

GILA!!! apa yang gila??
bila ofismate cuba mengorat.. 
kita ni rakan sekerja ok!!

sudah aku bilang aku ni sudah berpunya walaupun aku tidak la cakap secara direct.. 
tapi istilah SINGLE BUT NOT AVAILABLE sudah cukup!!
sudah tentu kamu fahamkan?
sudah aku hebah tentang statusku pada staff lain.. 
kamu boleh tanya mereka ok!!

SMS kamu ternyata tidak penah aku balas dan aku harap kamu sudah cukup faham WHY kan?
tidak perlu kamu persoalkan kenapa aku tidak membalas SMS kamu tu.. 
ayat-ayat jiwang kamu tu buat aku mahu muntah hijau ok..
kamu mahu aku approve kamu di facebook?? walau kamu minta dengan cara baik sekalipun,
jawapan aku tetap KUCH NEHI!!

kamu cuba nak bertegur dan bergurau dengan aku, SORRY TO SAY, perbuatan kamu amat menjelikkan!!

kepada kamu, aku sudah tidak tahu cara apa untuk buat kamu stop dari merimaskan aku.. 
walaupun kamu tak tahu kehadiran blog ni.. tapi aku nak jugak announce pada dunia, 

PLEASE STOP!!!
you make me sick!!

aku sudah ada encik suhairi yang kacak.. hehe

sudah pakai dakwat merah.. macam ah long..faham-faham la ya..


walaupun sekarang bulan ramadhan, aku terpaksa luahkan..
moga-moga kamu terbaca.. hahaha

MySpace
ketawa jahat!!

No comments:

Post a Comment

Anak Mudah Tidur dengan Young Living Essential Oil

Assalamualaikum.. "Anak yang tak cukup tidur bukan sahaja kuat meragam tetapi boleh menjejaskan kesihatan dan perkembangannya. Sebol...