Tuesday, June 14, 2011

ku REPLY updatemu^^.

assalamualaikum..

wahai cik murni,

saya terharu betul dengan latest update awak untuk saya.. saya ni budak baru belajar.. blog ni pn baru je stat.. tentang bab pandai berkarya tu, saje nak pratikkan skill tulis karangan zaman sekolah dulu.. nak test power la katakn..

tapi untuk perhatian cik murni, awak adalah salah 1 inspirasi saya..
banyak yg saya belajar dari awak (terkenang pulak zaman study dulu..hehe), dan banyak lagi yang saya nak belajar dr awak..
dlm diri ada tercetus rase nak berhijrah, namun banyak halangan yang ada.. terasa seperti melengah-lengahkan perkara yang baik pula..

"mungkin solat masih belum sempurna kerana masih belum mampu mencegah diri dari perkara mungkar.."

cik murni,
saya pn nk awak ingatkan saya jgk!!! doakan yang terbaik utk saya..

*tahniah cik murni dh bertunang, cepat2 naik pelamin..aminnn

friendship forever^^.
pls refer: i really appreciate it

No comments:

Post a Comment

Anak Mudah Tidur dengan Young Living Essential Oil

Assalamualaikum.. "Anak yang tak cukup tidur bukan sahaja kuat meragam tetapi boleh menjejaskan kesihatan dan perkembangannya. Sebol...